ELTA

Pradedamas „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimas į vieningą sistemą

2020-06-25
10:49
Luminor
|Nordea
„Luminor“ bankas Lietuvoje pradeda „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimą į vieningą sistemą, dėl to šį savaitgalį neveiks kai kurios banko paslaugos. Bankas pataria visus būtinus mokėjimus atlikti iki penktadienio pietų ir rekomenduoja artimiausias kelias dienas turėti grynųjų pinigų.    
Šiam duomenų perkėlimui bankas ruošėsi kelerius metus. Tai yra paskutinis žingsnis bankų sujungimo procese - po jo visi „Luminor“ klientai bus sujungti į vieną platformą ir naudosis vienodomis paslaugomis. Iš viso į vieningą sistemą bankas vienu kartu perkels net 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų.
Perkėlimo darbai mažiau palies „Luminor|DNB“ klientus, kurių duomenys į vieningą sistemą jau buvo perkelti anksčiau. Todėl klientai, turintys aktyvias „Visa” korteles, galės naudotis bankomatais ir atsiskaityti jomis visuose prekybos taškuose, tačiau mokėjimai šiomis kortelėmis elektroninėse  parduotuvėse bus iš dalies apriboti.
Laikinus banko paslaugų apribojimus daugiau pajus buvę „Nordea“ klientai. Bankas pataria šiems klientams turėti grynųjų šiam savaitgaliui, kadangi „MasterCard“ ir „Maestro“ kortelės bus užblokuotos nuo penktadienio vakaro. Tačiau šis apribojimas truks labai trumpai, nes jau nuo šeštadienio popietės klientai galės naudotis naujosiomis „Visa“ kortelėmis. Sąskaitų numeriai klientams nesikeis.
Kai banko paslaugos bus vėl prieinamos, į vieningą sistemą perkelti vartotojai pradės naudotis „LuminorIDNB” interneto banku ir mobiliąja programėle. Prie interneto banko galės jungtis Smart-ID, mobiliuoju parašu arba naujuoju kodų generatoriumi, jeigu klientas jį turi. Tarptautiniams mokėjimams bus naudojamas naujas SWIFT/BIC kodas - AGBLLT2X
Visą paskutinį birželio savaitgalį, kuomet vyks perkėlimo darbai, veiks „Luminor” skambučių centras - 1608.
Po šio savaitgalio „LuminorIDNB“ vartotojai naudosis banko paslaugomis kaip ir anksčiau – jiems niekas nesikeičia. Tuo tarpu perkeltų „LuminorINordea“ klientų laukia keletas naujovių naudojantis banko paslaugomis, su jomis klientai buvo supažindinti. Išsamią informaciją apie pokyčius galite rasti čia:   
- privatiems klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas
- verslo klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas-verslo
 
Klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu – skambinti tel. +370 5 239 34441608, kreiptis el. paštu info@luminor.lt. Jeigu norite apsilankyti banko klientų konsultavimo centre, rezervuokite apsilankymo laiką iš anksto. Daugiau informacijos: https://www.luminor.lt/lt/naujienos/noretumete-konsultacijos-susitarkime-del-laiko

 
Platesnė informacija apie duomenų perkėlimą yra čia: https://youtu.be/8i93HlKQqOc

Apie „Luminor“:
„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6% indėlių ir 18,7% paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja per milijoną klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 19,7%, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur.

Daugiau informacijos:
Vaidotas Vyšniauskas
Tel.: +370 61273474
El. p.: v.vysniauskas@publicum.lt
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Dėmesio! Už šią informaciją ELTA neatsako. Už tai atsako ją publikavęs klientas.
Dalintis