UAB „Berta And“

Tomas Kirša

Rinkodaros ir komunikacijos vadovas

863834737

Naujuoju „Čili Pizza“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu tapo Tomas Kirša

Atnaujinta:
2021-02-04
12:53
Publikuota:
2021-02-04
12:53
"Čili
Pizza"
rinkodara
komunikacija
restoranai
verslas
Naujuoju „Čili Pizza“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu tapo Tomas Kirša
Restoranų tinklą „Čili Pizza“ valdanti „Čili Holdings“ pandemijos metu ėmėsi strateginių pokyčių. Prie įmonių grupės  prisijungė naujas rinkodaros ir komunikacijos vadovas Tomas Kirša, pakeitęs lig tol šias pareigas ėjusį Andrių Šilovą. Žadama, jog nuslūgus pandemijai ir šalies maitinimo įstaigoms pravėrus duris, „Čili Pizza“ restoranų lankytojai sulauks naujovių.
Nors dėl siaučiančio COVID-19 viruso didžioji dalis „Čili Pizza“ restoranų šiuo metu yra uždaryti, o veiklą Lietuvoje vykdo tik keletas šio tinklo taškų, įmonė pandemijos laiką išnaudojo struktūrinių pokyčių įgyvendinimui ir prekių ženklo stiprinimui.
Kaip teigia 24 „Čili Pizza“ restoranus valdantis vadovas Jonas Karosas, prekių ženklas negali keistis ir atsinaujinti nesikeisdamas pats, todėl tam tikrų pareigų bei funkcijų kaita įvyko natūraliai.
„Pirmiausiai, noriu padėkoti buvusiam vadovui Andriui Šilovui, kuris tęs darbus kitoje „Čili“ šeimos įmonėje. Mūsų restoranų tinklas šiuo metu  gana ambicingai kibęs ne tik į identiteto stiprinimo darbus, bet ir į visokeriopą kliento patirties gerinimą, pradedant meniu, baigiant emocine nuotaika. Taigi, atsinaujinimo etape komandos rokiruotė yra tik vienas iš pokyčių.
Prie mūsų šeimos jungiasi kompetentingas savo srities žinovas Tomas, vizionieriškai žvelgiantis į ateitį bei pasiryžęs atnešti sėkmingų pokyčių. Tikiu, kad toks santykių perdėliojimas bus visiems į naudą“, – sako J. Karosas.
T. Kirša daugiau kaip dešimtmetį teikia verslui marketingo ir strateginių pokyčių konsultacijas, ankščiau ėjo turizmo paslaugas verslas-verslui teikiančios įmonės „Nika Viajes“ vadovo pareigas. Pasiūlymą jungtis prie „Čili“ įmonių grupės priėmė kaip dar vieną ambicingą karjeros žingsnį,
„„Čili“ prekių ženklas rinkoje puikiai atpažįstamas ir matomas, tačiau pandemijos laikas parodė, kad restoranų verslas yra ypač konkurencingas – norint būti pirmiems, būtina ne tik ryžtingai keistis, bet ir patiems inicijuoti pokyčius.
Džiaugiuosi, jog prisijungiau beprecedentiniu metu, kai po ilgos pertraukos duris pravers pagrindinės šalies maitinimo įstaigos. Pasiruošimo etape galima maksimaliai išnaudoti praktišką kūrybiškumą ir kitokį požiūrį ne tik į klientą, bet ir teikiamas paslaugas. Nekantriai laukiu, kada klientams galėsime pasiūlyti naują, dar geresnę patirtį“, – teigė T. Kirša.
Konkrečių planų naujasis rinkodaros ir komunikacijos vadovas kol kas neatskleidžia, bet tikina, kad pokyčius ir atsinaujinusį „Čili Pizza“  išvysime jau artimiausiu metu.
Atsisiųsti
Atsisiųsti
(02.04) Naujuoju „Čili Pizza“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu_tapo Tomas Kirša.docx
Dėmesio! Už šią informaciją ELTA neatsako. Už tai atsako ją publikavęs klientas.
Dalintis